[Kupujúci povinný prečítať si]: Ak ste nákup akéhokoľvek tovaru z našej spoločnosti, prosím, kontaktujte nás v čase, keď máte akékoľvek problémy s kvalitou alebo nedostatok dodania.Budeme vám čas riešiť problémy a dať uspokojivú odpoveď:
1. Do 7 dní po obdržaní tovaru (podľa dátumu prijatia nákladný list), ak zistíte akýkoľvek produkt s funkčné poruchy alebo problémy s kvalitou, prosím, kontaktujte nás v čase, nebude prijatý po uplynutí lehoty, a falošné a nepravdivé informácie nebudú akceptované raz overiť;
2. Vzhľadom na to, že to je nemožné pre zákazníkov ak chcete skontrolovať všetky produkty jeden po druhom, po prevzatí tovaru, sme umožní výmenu alebo vrátenie tovaru, ak sme nájsť žiadne problémy s kvalitou do 5 dní po obdržaní tovaru.
3. Budeme sa snažiť uspokojiť zákazníka špecifikácia výrobku farby alebo štýl, ale nie nevyhnutne 100%.Ak farbu a štýl nespĺňajú požiadavky, tovar nebude možné vrátiť alebo vymeniť (zákazník môže naznačovať, že tovar nemôže byť šírený v súlade s požiadavkami a môže byť na sklade);
4. Ak kupujúci nie je spokojný, alebo nie je ľahké predať, sme sa nevráti alebo výmenu produktu, ak nie je kvalita problém;
5. Zákazník musí rozbaliť a skontrolovať, či vonkajší obal box je poškodený alebo nie je pri prevzatí tovaru.Ak výrobok poškodený v dôsledku prepravy problémy, spýtajte sa, prosím, príslušné dopravné spoločnosti, o vydanie osvedčenia s odtlačok úradnej pečiatky a predložiť toto osvedčenie na nás, a my budeme pomáhať zákazníka, aby pohľadávky; Ak sa tovar poškodí alebo stratí kvôli logistike, nebudeme niesť príslušné zodpovednosti
6. Všetci zákazníci by mala chrániť integritu obale produktu, príslušenstvo alebo relevantné informácie.Ak výrobok má problémy s kvalitou sme si budú vymieňať tovar v určenom čase; (zákazník musí byť zodpovedný za náklady na samostatné nákladnej výmeny, a odporúča sa nahradiť ju nabudúce)
7. Ak sa na vrátený výrobok balík je neúplné, príslušenstvo alebo príslušné údaje sú neúplné; Opravy a prestavby bez povolenia; Nie používať a uchovávať podľa bežné metódy; Prekročenie výrobok záručná lehota; Ak vrátené výrobky sú označené a sfalšované, sme nie je zodpovedná za vrátenie a výmena;
8. Keď sa zákazník vráti tovar s kvalitu problémy, vráťte ich do našej spoločnosti, autor riadnym express, a prepravného hradí zákazník vopred.Spoločnosť bude subsidize zasielateľa a skutočnú cenu tovaru podľa express zoznam po obdržaní tovaru.V prípade, ak zákazník vráti tovar priamo, bez komunikovať s zákaznícky servis, sme sa nebudú akceptovať; Ďakujeme za vašu spoluprácu.Komunikácia začína od srdca
Kupujúci
2023-09-24Zlá kvalita produktu. Nemohol identifikovať prostredníctvom výpisu, ak kovový krúžok bol zakotvený v prípade, alebo na kazete s obojstrannú pásku ako väčšina ostatných možností. Vzal šancu a to bol nahrávaný na zadnej strane. To ani posledný 1 minútu. Ja som dal veci na a umiestni ho na magsafe bezdrôtovú nabíjačku do auta a do 10 sekúnd, telefón, posunutá z miesta a viedli ma pokúsiť sa odstrániť na upraviť, ale to je, keď som si uvedomil, že kovový krúžok bol ešte pripojený k nabíjačke a mal prísť off prípade.